Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2023

Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

 Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

(Του Πατρός Ευθυμίου Μπαρδάκα)

ΔΕΎΤΕ πρός με
πάντες οι κοπιώντες και πεφορτισμένοι, κ'αγώ αναπαύσω υμάς
Ο Τρώων μου τήν Σάρκα και πίνων μου τό Αίμα εν εμοί μένει κ'αγώ εν αυτώ.
Τά ρήματα, ά εγώ λελάληκα υμίν, Πνεύμα εστι και ζωή εστιν...
ΟΛΑ ΤΑ ΛΌΓΙΑ ΑΥΤΆ είναι τού Χριστού τού Αιώνιου Διδασκάλου και Σωτήρος ημών. Είναι λόγια Θεού γι'αυτό έχουν μέσα τους αλήθειες αιώνιες. Κι' εγώ, πιστός και αφοσιωμένος μαθητής Του τά δέχομαι μέ τήν πιό δυνατή πίστη.
Καθώς τ'ακούω κάθε φορά, χαρά γεμίζει την ψυχή μου και νοιώθω νά χαράζωνται βαθειά μεσ'την καρδιά μου.
Όταν όμως στρέψω τή σκέψη μου στά αμαρτήματά μου, φόβος μέ πλημμυρίζει μήπως δέν είμαι αξιος για τό Πανάγιο Μυστήριο.
Τα λόγια Σου Κύριε μέ καλούν συνεχώς:
" Έλθετε πρός με πάντες οι κοπιώντες και πεφορτισμένοι κ'αγώ αναπαύσω υμάς!!!"
Γιά μένα τόν αμαρτωλό, δεν υπάρχουν πιό γλυκά κι'άξιαγάπητα λόγια....
Και είναι τόσο μεγάλη η Χάρις πού πηγάζει από τό Αγιο Μυστήριο, και τόση η δύναμη πού εμπνέει, ώστε μαζί με τό πνεύμα, δυναμώνει και τό αδύνατο σώμα.
Νά γιατί είναι λυπηρό νά βλέπει κανείς τό ζήλο για τήν υποδοχή τού Κυρίου νά λιγοστεύει.
Αν σ'ένα μονάχα μέρος του κόσμου γινόταν τό Μυστήριο τής Θείας Ευχαριστίας κι'άν ένας μονάχα ορθόδοξος ιερέας υπήρχε για νά τό τελεί, μέ πόση λαχτάρα θά τρέχαμε νά δούμε και νά αγιασθούμε ?
Τώρα υπάρχουν πολλοί ιερείς και το Μυστήριο τελείται σέ πολλά μέρη συγχρόνως, ώστε με ευκολία να απολαμβάνουμε τίς δωρεές του.
Εμείς, όμως, αντί να εκτιμήσουμε όπως πρέπει τήν ευεργεσία αυτή τού Θεού, γινόμαστε αδιάφοροι και την περιφρονούμε.
Σ'ευγνωμονώ Χριστέ πού Εσύ ο ίδιος μέ προσκαλείς στό Πανάχραντο Δείπνο Σου μέ τά πατρικά Σου λόγια : ΔΕΎΤΕ ΠΡΌΣ ΜΕ ΠΆΝΤΕΣ ΟΙ ΚΟΠΙΏΝΤΕΣ ΚΑΙ ΠΕΦΟΡΤΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΓΩ ΑΝΑΠΑΎΣΩ ΥΜΑΣ....

Π.ΕΥΘΥΜΙΟΣ






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου