Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2018

Η ΣΤΗΛΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΜΑΣ Αγαπητό μου παιδί, Η Αγία μας Εκκλησία, τό σωστικό αυτό θεραπευτήριο που θεμελίωσε στόν κόσμο αυτόν μέ τήν Σταυρική του Θυσία ο Κύριός μας, περιμένει όλους μας νά επιστρέψομε στό σωτήριο Λιμάνι Της. Γι΄ αυτό σέ κάθε Θεία Λειτουργία προσεύχεται καί δέεται γιά τήν επιστροφή μας, τήν επιστροφή όλων των παραστρατημένων παιδιών Της! ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ! Μή χάνης ποτέ τό θάρρος της ζωής σου όσο κι΄ άν τά θεόρατα κύματα μέσα στήν θάλασσα της κοινωνίας απειλούν νά σέ πνίξουν! Εκείνος που ηρεμεί όλες τίς θάλασσες καί περιπατεί ως Παντοδύναμος Θεός επάνω στά αφρισμένα κύματα, εχει τήν δύναμιν νά σου δώση ΤΟ ΣΩΣΙΒΙΟ που θά σέ φέρει σώον στό λιμάνι των προσδοκιών σου! Ειναι τό σωσίβιο της Εκκλησίας μας. Πόσοι τελώναι καί άλλοι παραστρατημένοι που γλίστρησαν στή ζωή τους, βρήκαν και πάλι την χαρά καί τήν ευτυχία, βρήκαν τήν γαλήνη της συνειδήσεως, πού δέν είναι τίποτε άλλο παρά η ευλογία του Θεού! Πάντα η αγκαλιά Του ανοιχτή σε περιμένει νά σφουγγίσει τά δάκρυα σου, νά γλυκάνει τους πόνους από τους τραυματισμους της ψυχής, από τις οδυνηρές απογοητευσεις που πήρες στα αχαρα και ύποπτα κοσμικά μέρη που έτρεχες να βρεις την χαρά και την ευτυχία! Πόσο θαυμάζω ολους αυτους που αγωνίστηκαν καί πάλαιψαν καί στό τέλος μπόρεσαν νά βρούν τόν υψηλό σκοπό της ζωής, ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ! Ευγνωμονώ και εγώ την Μητέρα του Θεού μου τήν ελπίδα στη ζωή μου, την Σωτήρα μου καί συντροφιά μου στίς δύσκολες και κρίσιμες στιγμές της ζωής μου, της μοναξιάς μου και του πόνου μου! Προσφέρω τήν στήλη αυτή στους Νέους τίς εποχής μας με την ευχη να γνωρίσουν τό αληθινό νόημα της ζωης νόημα και τρόπον που κερδίζονται οι Υψηλοί στόχοι ΚΑΙ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ!!! Π. ΕΥΘΥΜΙΟΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου