Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2022

ΛΑΧΤΑΡΩ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΩ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΛΥΤΈΡΑ

 ΛΑΧΤΑΡΩ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΩ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΛΥΤΈΡΑ

Λαχταρώ νά σέ υποδεχτώ μέσ' τήν καρδιά μου μέ τήν ποιό μεγάλη αγάπη και ευλάβεια!!!
Κι' εσύ Παναγία μου στή δόξα Σου τήν ανυπέρβλητη, θυμίσου κι' εμένα τό φτωχό κι' αδύνατο παιδί Σου !!!
Δέξου Παναγία μου τήν προσευχή μου!!!
Σ' όλη τή ζωή μου θέλω νά σέ ύμνώ καί νά δοξάζω τό υπερύμνητο όνομά σου, γιατί η δόξα καί τό μεγαλείο σου είναι απερίγραπτα.
Ας έρθουν μαζί μου νά σέ υμνήσουμε οι Αγιοι καί οι εκλεκτοί Σου. Μικροι, μεγάλοι, πλούσιοι, πτωχοί, δυνατοί καί ασθενείς, οικογένειες καί λαοί, τό σύμπαν ολόκληρο νά υμνούμε ακατάπαυστα τό Όνομά Σου!!!
Κι' εσύ Παναγία μου στή δόξα Σου τήν ανυπέρβλητη, θυμίσου κι' εμένα τό φτωχό κι' αδύνατο παιδί Σου ΕΥΘΎΜΙΟ !!!
Π.ΕΥΘΥΜΙΟΣ
Ευλογημένο ξημέρωμα!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου