Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2022

ΠΡΟΣΕΥΧΉ ΠΡΟ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

 ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΉ ΠΡΟ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΟΤΑΝ ΚΟΙΝΩΝΗΣ ΝΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΑΙ ΤΑ ΖΗΤΉΜΑΤΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΑΙ ΤΗ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ :

ΚΎΡΙΕ ΙΗΣΟΎ, στοργικέ Πατέρα, την ώρα αυτή πού προσέρχομαι στό Ποτήριο τής Ζωής, θέλω μέ ειλικρίνεια νά σού εκθέσω όλες τις αδυναμίες μου, τίς ανάγκες μου, τά προβλήματά μου, τούς πειρασμούς μου πού μέ κυκλώνουν και με κάνουν νά ζώ μέσα στήν ανησυχία και τόν πόνο.
Τρέχω κοντά Σου Κύριε, για νά βρώ τή λύτρωση. Σε θερμοπαρακαλώ νά με συγχωρέσεις, νά με παρηγορήσεις, νά με γιατρέψεις να με κάνεις δυνατό
Σε σένα Κύριε, πού διαβάζεις, βαθειά μεσ'τις ανθρώπινες καρδιές, εξομολογούμε τον πόνο μου, γιατί είσαι ο μόνος πού μπορεί νά με βοηθήσει πραγματικά και να χαρίσει ανακούφιση στήν καρδιά μου
Γνωρίζεις Κύριε πόσο είμαι φτωχός και πόσο ελάχιστες είναι οι αρετές μου. Κάνε με Κύριε, " ιματισμένον και σωφρονούντα ", χόρτασέ με μέ τήν Ουράνια τροφή Σου. Μέ τό Σώμα και τό Αίμα Σου, ζέστανε τήν παγωμένη ψυχή μου.
Δώσε μου υπομονή, δύναμη και θάρρος νά αντιμετωπίζω τίς δυσκολίες.
Τό έλεος πού τόσο πλούσια έδειξες στούς Αγίους Σου, τολμώ νά στό ζητήσω και για τόν ανάξιο εαυτό μου.........!!!
Π.ΕΥΘΥΜΙΟΣ


Μου αρέσει!
Σχόλιο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου